Vaste- en mobiele telefonie is en blijft een belangrijk onderdeel van een professionele werkomgeving. Elke organisatie zet telefonie op een andere manier in en moet naadloos aansluiten op het bedrijfsproces. Hierbij is het belangrijk om stil te staan bij hoe er gebeld wordt en welke opties nodig zijn om doelen te bereiken.
Tegenwoordig kun je bellen met een vaste telefoon, handset, of softphone. Een softphone is een app op je computer of smartphone waarmee je kunt bellen via een vast nummer. Je kunt ook gebeld worden op dat nummer. Het is mogelijk om zowel een vaste telefoon als een softphone te gebruiken.
Door te kiezen voor een flexibel telefoonplatform, kunt u ook diverse nuttige tools integreren. Enkele voorbeelden hiervan zijn: een keuzemenu, een welkomstbericht, wachtmuziek, callcenter-software, receptioniste-software, fax-naar-email en een voicemail-naar-email functionaliteit, waarmee een voicemail als audiobericht wordt verstuurd naar een gewenst emailadres.
Wil jij een vast toestel behouden en hiermee de hoorn oppakken? Of heb jij een looptoestel nodig? Ook dit is mogelijk met het VOIP telefonieplatform van KPN.
Hermac levert een flexibel telefonieplatform via KPN met 99,9% bereikbaarheid. KPN biedt een stabiel platform. Verder sluiten alle opties aan op de telefooncentrale waardoor de mogelijkheden en kosten passen bij jouw organisatie!
Heeft u vragen? Neem contact met ons op het nummer 033-2771990 of mail naar: info@hermac.nl